torsdag 14. april 2011

Den nye påskekyllingen min

Har kjøpt meg en ny påskekylling som jeg syntes var veldig kul. Kjøpte den på Kremmerhuset i forrige uke til 30% avslag. Toppers :)

Carina Josefine på bloggen Borti svingen har alltid så flotte bilder av dyrene sine. Og hun får dem til å posere så fint, så da måtte jeg også prøve det med Gilbert og den nye påskekyllingen min. Men det var ikke så enkelt gitt. Han føyde seg litt til slutt, men da måtte jeg være kjapp på avtrekkeren før han gikk, for han ville ikke sitte lenge i gangen. Han hører i hvertfall litt på meg i motsetning til Molly da…hehe. Må se om jeg får Molly til å posere med kyllingen en dag også, men det spørs da…

gilbert

 

Dette bildet ble ikke så værst. Han ser ikke så mismodig ut her…hihi.

CIMG6498

 

Kyllingen er ganske stor. Første dagen jeg kom hjem med den var jeg ikke helt sikker på hvor jeg skulle sette den, så jeg satt den bare i sofa’n. Dette visste ikke eldstedatter da hun stod opp neste morgen, så kyllingen skremte visst vettet av henne…haha. Derfor er hun ikke helt begeistret for den!

Gult er kult!!  eller… Det er visst ikke så in med gul påskepynt lenger har jeg sett rundt på diverse interiørblogger, men jeg liker kyllingen min og kommer til å pynte med gul påskepynt og lys likevel. Må nok på en shoppingrunde i morgen og få tak i lys. Håper jeg ikke er for sent ute og at det er utsolgt.

CIMG6499

5 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder!:) Du er kjempeflink til å ta flotte billedmotiver som fanger øyeblikket!:) Ønsker deg en kjempefin torsdags kveld!:)

    Driver med å gjør unna de siste forberedelsene til utstillingen i Autronicahallen på lørdag og søndag!:)

    Jeg gleder meg kjempemasse!:)

    Kommer sterkere tilbake på bloggen igjen neste uke!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  2. Morsomme påskebilder dette da (lol)....og man kommer i påskestemning..hihi..Må jo bare påpeke at Gilbert er sååå staselig der han poserer med den enorme kyllingen (skjønner godt at dattera skvatt da hun tidlig på morgenen fikk øye på den der..hehehe) Mikke & co ønsker dere ei Glad og God Påske :)

    SvarSlett
  3. Hakrilas: Tusen takk for kommentar :)
    Skjønner at du har hatt myyye å gjøre i det siste pga utstillingen ja.
    Lykke til :)
    Regner med vi får se masse bilder fra utstillingen når du får tid :)


    Anonym: Tusen takk for kommentar :)

    Glemte å skrive i innlegget at det var ganske mørkt i stua da eldstedatter skvatt. Hun skimtet bare noe stort som satt i sofaen og siden hun attpåtil var trøtt så hun ikke hva det var. Så hun er ikke redd for påskekyllinger altså...hehe.

    God påske til dere begge :)
    Bloggklem Gro

    SvarSlett
  4. Kjempekul påskekylling og supre bilder av Gilbert :-D
    En god påske ønskes dere alle!
    Hilsen lillesøster...

    SvarSlett
  5. Såå flink Gilbert! Og fin kylling! Jeg har jo ikke startet på påskebildene mine enda, så heldigvis for meg varer påsken en stund. Nå er jeg uten internett et par dager, og da er det liksom ikke måte på hvor effektiv man blir!

    Er litt enig i at gult er liksom påske. Så in eller ikke, litt gult må man ha! :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.