onsdag 13. april 2011

Deilig med vår

Hei, alle insekter, alle små dyr,
dere som kryper, kravler og kryr,
jeg er et menneske og jeg er snill,
vær i min hage så lenge du vil.
~Eivind Skeie ~

molly
På mandag begynte jeg og Molly med vårarbeidet i hagen. Hun storkoser seg ute. Vi klipte hekken og begynte å rake plena…eller plen og plen, det er vel å overdrive siden den er overgrodd med mose. Vi må likevel rake bort alt løvet som har kommet. Må nok bruke noen dager på det i.o.m at jeg plages med ryggen, men det synes Molly er toppers ;)

video

video

video

2 kommentarer:

  1. Kjempeherlige bilder, og videoer!:) Det ser ut som om de storkoser seg!:)

    Ønsker alle en kjempefin onsdag!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  2. Jaa...ser at Molly med iver og interesse ønsker våren velkommen.. HERLIG HERLIG ;) Koselig dikt og fine bilder/video :) Ha en fin dag i hagen ønsker Mikke & co, som må nøye seg med å leke på verandaen. Men det flyr jo et og annet insekt og fine fuglesteker forbi da, som skjerper appetitten..hihi :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.