søndag 20. mars 2011

“Pinnedyret” vårt…

Etter forrige innlegg om at Molly hadde vært i vedkassa og hentet en pinne, begynte jeg å tenke på alle bildene jeg har med “pinnedyret” vårt.
Så nå har jeg hentet frem de fleste jeg har av henne med pinner. Hun synes faktisk det er morsomt :)  Rare pusen.
 
Her prøver hun å få den med seg pinnen inn…
 

 
Da det ikke gikk, prøver hun fra innsiden…hihi…

 molly m pinne_1
molly m pinne_5
molly m pinne_4
molly m pinne_3 
molly m pinne_2

Flere “pinne”-katter haha funny-pictures-cat-will-kill-dog funny-pictures-cat-swimming-fetch-stick1lufmystick

Kilde: http://icanhascheezburger.com/

3 kommentarer:

  1. Haha;=) Morsom og passende tittel på blogginnlegget ditt. Nydelige bilder av pinnedyret ditt Molly;=)

    Du er flink å fange det riktige øyeblikket når du fotograferer.

    Ha en fin kveld;=)

    Bloggklem fra Catzy

    SvarSlett
  2. Så kjempeherlig video og bilder av Molly!:) Jeg ler kjempegodt når jeg ser på de kjempefine bildene dine!:)

    Ønsker deg en kjempefin mandags kveld!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  3. ojojoj...charmerende Molly "in action" :) Herlige bilder og video ;)
    Ingen kjedelige øyeblikk der i gården nei...sier Mikke & co :-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.