onsdag 9. mars 2011

"Oppussing" på bloggen

Da har jeg laget meg ny "look" på bloggen. Tenkte egentlig jeg skulle få tatt noen nye bilder av kattene ute, men har ikke fått gjort det. I går var det for mye vind og i dag begynte det å snø igjen. Derfor ble det noen "gamle" bilder av dem sammen istedet.

Plages veldig med disse malutformingene, bruker laaang tid og masse banneord for å få det til, og så blir det ikke helt som jeg vil heller :(   Skulle vært litt mere data-kyndig ja. Får se om jeg beholder det sånn.
Har også lastet ned redigeringsprogrammet Photoscape (lastet ned her). Må prøve meg litt fram der også. Synes det er så fint på de bloggene som gjør seg flid og redigerer bilder og diverse, og sånt er jeg litt lat på.

Syntes header til Hegemor var så fin, og siden jeg ikke har fantasi selv, fikk jeg lov av henne til å kopiere den. Snilt :)

Her om dagen kom Gilbert inn med et lite sår på nesen. Lurer på hva det er han holder på med og med hvem.
Men nå er jeg så lei av bloggen at jeg gidder ikke å redigere bildet engang...hehe.
CIMG6392
 

8 kommentarer:

  1. så fiiiin bloggen ble! likte den nye looken:)

    SvarSlett
  2. Joakim: Koselig å høre. Tusen takk :)

    SvarSlett
  3. Den ble kjempefin!:) Likte den nye headeren din kjempegodt!:) Jeg skulle ønske jeg var flinkere til å lage headere jeg også, men jeg kan bare lage det som er enkelt med photoshop!

    Kanskje jeg skulle prøve meg med det programmet du har brukt. Artig å prøve seg litt fram!:)

    Nå har jeg nettopp børstet Svartfot her, og han koser seg kjempemasse når jeg tar fram børsten. Da står han og melkemasserer og koser seg!:) Jeg skal stille ham på Trønderkatten sin utstilling 16.04 - 17.04.2011. Kjempeartig i år er at deter 16 huskatter (både langhår og korthår) som er med på utstillingen!:)

    Ønsker deg en kjempefin onsdag!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  4. Hakrilas: Tusen takk :) Synes header din er fin jeg, med pusekatten. Det enkle er ofte det beste ;)
    Men jeg skjønner hva du mener. Noen ganger har man lyst på litt forandring, og da er det kjedelig at man ikke får det til. Sliter veldig jeg også. Og så har jeg prøvd å redigere filmsnutter (slike som du har laget), men får det ikke til. Har prøvd så lenge no at jeg er sur på hele dritten:(
    Trenger nok en pause...hehe.

    Så koselig at Svartpus trives med børstingen. Molly bruker å melkemassere hun også når hun koser seg. Søtt :)

    Blir spennende med utstillingen. Lykke til :)

    Ha en fin onsdag du også :)
    Bloggklem Gro

    SvarSlett
  5. Oi så flott og fresht som dette ble! Bildene av gilbert og Molly, som du har i headeren var helt nydelige! Håper jeg en gang klarer å ta noe slik av mine puser! Photoscape er forresten et skikkelig bra program til å være så enkelt. Selvom jeg bruker photoshop en del, må bildene stort sett en tur innom photoscape også!

    Junior kom også inn med et sår på nesen for ett par dager siden. Av og til skulle jeg ønske de kunne fortelle hva slags eventyr de hadde vært ute på...

    Takk for at du delte dine erafringer med å slippe ut kattene for første gang. Lurer fælt på det der...

    SvarSlett
  6. Carina: Tusen takk :) Valgte å bruke disse bildene i headeren fordi de er så koselige. De ligger aldri sammen lenger, så jeg savner det.

    Fant ut at jeg måtte laste ned Photoscape jeg også. Har sett mange flotte blogger, deriblant din, som bruker det programmet. Spørs bare om jeg blir tålmodig nok til å bruke det da...hehe.

    Hadde vært artig å fått høre hva de gjør ja :)

    SvarSlett
  7. Bloggen din er blitt veldig fin, og av og til er det godt med en oppussing. Jeg tok en oppussing på bloggen min for en tid tilbake.

    Fin header har du laget;=)

    Du får ha en fin lørdag;=)

    Bloggklem Catzy

    SvarSlett
  8. Catzy: Tusen takk catzy :) Morsomt med litt forandring av og til ja :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.