mandag 7. mars 2011

Noen ganger lønner det seg å være sløv

Ja, faktisk gjør det det…hehe. Snøen som kom i helga, og som jeg ikke gadd å måkke, var omtrent borte av mildværet i dag _puh. Så da trengte jeg bare å skyve unna litt slaps for å lage en fin “sti” til postmannen.

Og hva er det egentlig med katter og fuktige håndklær?

CIMG6381 CIMG6384

De er veldig glad i å være med oss på badet, og etter dusjen legger de seg på det brukte håndkleet. Pussig…hehe.

Da Gilbert var liten og vi spurte om han ville være med å dusje, sprang han i forveien til badet. Komiskt! Han har sluttet med det no da, etter at han ble “voksen og sær”, men han elsker å være på badet.

_ 052

14 kommentarer:

  1. Det der med fuktige håndduker og katter har jeg spurt meg om selv jeg også. Nå har vi badet vårt i vindfanget, og dit kommer ikke kattene seg, men der vi bodde før kunne de gå rett til badet fra stuen. Det var ofte vi så at kattene våre lå på våte håndduker.

    Gilbert har blitt voksne nå!:) Ha, ha, ha!:) Han skjønner at dusjing medfører at han blir våt i pelsen sin. Jeg skal hilse fra kattene våre å si: "Gilbert, du er kjempefornuftig!"

    Ønsker deg en kjempefin tirsdag!:)

    SvarSlett
  2. Hakrilas: Hihi...Gilbert hilser mjau tilbake :)
    Må vel innse at de vokser og etterhvert blir fornuftige disse kattene ;P

    Ha en kjempefin tirsdag du også :) I dag er det jo kjempemildt. +10 grader. Godt :)
    Bloggklem Gro

    SvarSlett
  3. Mikke & co "kommer inn" og hilser til deg og dine "småtroll" ;) Vi ser dem syns om å "hålla koll" på hva dere gjør, og hva som skjer :) Spennende og varierende "oppgaver". Og jaa, de små venner bryr seg og stiller opp i "vått og tørt"..hihi. Det kan man stole på. Her i huset har det vært samme sak, men avtatt noe med årene. Elsker fortsatt å "buse" med sengetøyet når matmor skifter på senga da, og "hjelpe" henne å sortere for vasking :))) Vi synes det er sååå mange flotte bilder av Molly og Gilbert på bloggen din. Artig å se og lese :) Ha en fin dag..mjauuu

    SvarSlett
  4. Anonym: Hei på dere også, Mikke & co :) Koselig at dere titter innom og sjekker opp hva Gilbert og Molly gjør...hehe.

    Her også er Molly veldig ivrig når jeg skifter sengtøy. Det værste er når hun hører meg utenfra og kommer inn med møkkete labber i rene sengklær...hehe. Må innrømme at jeg blir litt frustrert da ja ;)

    Skulle kanskje lagt ut noen bilder av dere her også for å vise hvor søøøte dere er (siden matmor ikke ordner blogg til dere...hihi).

    Ha en fin dag dere også :)

    PS: Ble skriveleif, så jeg måtte slette forrige svar.

    SvarSlett
  5. Håndkler, skitne sko, sengeklær, vaskekummer,til og med treningsaparat.. Jeg blir aldri klok på kattene sine favoritt"senger". Men da er vi jo litt tilbake til det med de unskyldningene... For jeg kan jo ikke gå ut med søpla om kattene sover på skoene mine, eller trene og de sover på elipsemaskina... Så jeg klager ikke !

    SvarSlett
  6. Carina: Haha...
    Dessverre er ikke mine puser så oppfinnsomme som dine :) Treneningsapparat og sko...hihi. For et deilig liv du har ;p

    Gilbert og Molly får ikke være på kjøkkenet (hvis ikke vi er der), så siden jeg hater å lage mat kanskje jeg skulle sluppet de inn dit....

    SvarSlett
  7. Hehehe (ler og ler)..Kjenner igjen dette med å sove på de underligste plasser ja. Her er også sko og tøfler, samt masse andre "ting" veldig populært :-)
    Så jaa Gro...slipp dem inn på kjøkkenet. God unnskyldning til å slippe matlaging ;p (lol)
    Må fortsatt tenke litt på dette med blogg vi da :/
    Til slutt sier vi: Grattis med dagen til deg og Molly :))

    SvarSlett
  8. Anonym: Gilbert og Molly er ikke så veldig oppfinnsom med soveplasser. I dag hadde Molly "stjelt" stresslessen til Gilbert, og han hadde lagt seg i min. Så da jeg flyttet han (til en annen stol), ble han misfornøyd og tuslet opp til TV-stua. Han veksler som regel mellom stresslessen og kontorstolen (som regel)...hehe.

    Hmmm...er det feit-tirsdag du gratulerer ;)

    Skal ikke "mase" om blogg...hehe, du får heller sende bilder til meg så skal jeg legge dem ut :)

    SvarSlett
  9. Anonym: Haha...det er jo kvinnedagen i dag jo :) Trodde det var feit-tirsdag du gratulerte...hihi.
    Kjell og kameratene bruker å sende mld til hverandre for å gratulere med dagen hver feit-tirsdag...hehe.
    På den andre siden så holder jo jeg og Molly på å skjerpe oss med maten også da :p

    Vet ikke helt hvor jeg er i dag; har masse skriveleifer hele tiden + total fjern.

    Gratulere med dagen til deg, Lizzie og Aske også :)

    SvarSlett
  10. Har ikke ord...bare ler og ler:) Jeg hadde faktisk glemt at det var
    fet-tirsdag...men godt at alt er oppklart no:) Var ikke meningen å fornærme noen da...og spesielt ikke lille søte Molly ;) KLEM

    SvarSlett
  11. Generelt alt som ligger på gulvet av tøy blir brukt til å ligge på. Mandel har tydeligvis ikke blitt voksen nok til å skjønne at vann er ekkelt, han ligger i vasken, gjerne med kranen på og stikker hodet under :p

    Katter er så utrolig underholdende!

    Ps: Det går enda bedre med øyet i dag:)

    SvarSlett
  12. Mari: Hehe...kanskje Mandel har lyst på et bad ;)

    Så bra at det går bedre med øyet :)

    SvarSlett
  13. Mari: Hehe...kanskje Mandel har lyst på et bad ;)

    Så bra at det går bedre med øyet :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.