lørdag 19. mars 2011

Molly har vært i vedkassa

Hun er veldig glad i pinner…

CIMG6368 CIMG6367

Molly med pinne_

Artig med fotomontasjer som kan lages i PhotoScape. Er ikke så flink med redigering av bilder da, men men…

Bare det å velge hvilken ramme en vil ha tar lang tid. Det er jo så mange å velge i ;)

Kan til og med lage animert-gif der. Dette er et program som en kan tukle med i “timesvis”.  Morsomt…ihvertfall for meg…hihi.

anigif

Hadde egentlig tenkt å gjøre helt andre ting, men ble sittende med dette. Tullete!! Flere som blir oppslukt på samme måte?

10 kommentarer:

  1. mamma roter seg stadig bort i sånne internett ting, og redigere ting. håååpløse damen;)
    fin video av molly da:)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder ,ja dette må eg prøve og rote meg borti eg og .herlige kattepus dere har,KLEM fra Magnhild GOD HELG.

    SvarSlett
  3. Ah gjett da! Kan bli sittende i flere timer !

    Animasjoner har jeg dog aldri provd. Ser liksom vanskelig ut det :p

    Synes du er veldig flink og fantasifull naar du redigerer bilder, og setter de sammen jeg da :)

    Hender jeg ler fortsatt naar jeg ser min late Junior, da tenker paa Gilbert "vintereventyr"!

    Her i huset er det forresten bare hunder som leker med pinner... Saa denne var ny :p

    SvarSlett
  4. Kjempefine bilder!:) Den videoen av Molly var kjempemorsom!:)Ha, ha, ha!:) Nadina og Blondie er de to som kan finne på å ta seg en tur i vedkassen for å finne seg noe interessant de kan leke med!:)

    Ha en fin søndag!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  5. Joakim: Hehe...vi damer er håpløse ja... ;)

    SvarSlett
  6. Maincoon: Takk for det :) Anbefaler å prøve programmet ja. Veldig enkelt faktisk, og det liker jeg ;)
    Ha en god søndag:)
    Klæm Gro

    SvarSlett
  7. Carina: Hehe...bra det er flere som meg ;)

    Animasjon-greien var faktisk veldig enkel. Bare dro inn 4 bildene og så ble det til av seg selv. Går sikkert an å lage noe "fiksfant" innpå der også, men det var bare helt tilfeldig at jeg prøvde det, så har ikke sett så mye på det.

    Molly har faktisk alltid vært "fasinert" av pinner...hehe.

    SvarSlett
  8. Hakrilas: Takk for det :) Noen katter er visst "pinnedyr"...hehe.

    Ha en fin søndag du også :)
    Bloggklem Gro

    SvarSlett
  9. Haha;=) Nydelige bilder av Molly. Hun ser veldig lur ut;=)

    Ha en fin kveld;=)

    Bloggklem fra Catzy

    SvarSlett
  10. Catzy: Tusen takk Catzy :)

    Ha en fin kveld/natt du også :)
    Bloggklem Gro

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.