tirsdag 22. mars 2011

I can see clearly now

I dag fikk jeg de nye brillene mine som jeg har bestilt. En dyr fornøyelse,…men må man så må man.

Her poserer Gilbert (ikke helt fornøyd) med gamle-brillene som jeg fikk midlertidig reparert mens jeg ventet på de nye.

brille-gille

Til å begynne med skulle han bare bite etter brillene, men snille-gille ga seg fort og lot meg ta de på…hehe. Siden jeg ikke ville “plage” han så lenge ble ikke bildene så bra og brillene ble sittende på skeiven…tji hi. Det var vanskelig å få de til å sitte på nesen.

brille-gille 2

 

Her posere vi sammen :)  med ny-brillene på (tatt med web-kameraet). Styrken på gamle-brillene var helt feil, så butikkdamen stusset over at jeg ikke hadde hodepine siden de var så sterke. Har faktisk gått ned i styrke. Pussig!

brille-gille 3

3 kommentarer:

  1. Haha;=) Morsomme bilder av brillemodellen Gilbert;=) Hun ser ikke helt fornøyd nei.

    Du må ha en fin kveld videre;=)

    Bloggklem fra Catzy

    SvarSlett
  2. GRATTIS med nye fine briller til deg (og Gille)thihi ;) Godt at du fikk retta opp "feilen" da, og at synet ble "normalt" :) Koselig bilde av dere :) Natti..natti og stor kram fra Mikke & co...

    SvarSlett
  3. Haha. Maatte linke til innlegget ditt paa bloggen min. Er saa godt aa se at andre ogsaa putter paa dyra ting og tar bilder :p

    Artige bilder !

    Koselig bilde av dere sammen ogsaa :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.