lørdag 12. mars 2011

Blogg award

Har fått denne Blogg awarden fra min bloggvenninne Toril, http://abyhakrilas.blogspot.com/.  Tusen takk :)

beautiful-blog-award_84080800

1. Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18, linje 4. Hva står det der?

“Plutselig – og helt overraskende for alle unntatt Finger’n”.  Gubben sin bok; Thor Hansen: usensurert.

2. Hva er det siste du så på TV?

Smågløttet litt på charterferie som yngstedatter hadde tatt opp DVD-spilleren for et par timer siden.

3. Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?

Yngstedatter sitter og spiller musikk ved siden av meg.

4. Når var du sist ute og hva gjorde du da?

I går kveld da jeg og gubben var å så på oppussingen som gjøres på jobben hans.

5. Hva har du på deg nå?

Treningsbukse og t-skjorte (vanlig inneantrekk til meg…hehe)

6. Hva var den siste filmen du så?

Siste filmen jeg så husker jeg ikke faktisk. Men jeg følger med på mange serier da, bl.a. Frustrerte Fruer og Brutte Løfter på tirsdager.

7. Skulle du overveie å flytte til utlandet?

JA! hadde vært spennende å gjort noe annet/annerledes. Meeeen, kan jo ikke flytte hvor som helst med to puser ;)

 

Denne Blog Award skal visst sendes videre til 7 stykker. Siden jeg ikke har så mange å sende den til, blir det disse 3 flotte bloggene:

5 kommentarer:

  1. Kjempekoselig å lese hva du har skrevet på bautiful bloggaward!:)

    Ønsker deg en kjempefin lørdags ettermiddag!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  2. Ooo, dette har jeg aldri vært med på før. Syns det er kjempegøy å lese sånne ting, så takk for at du sendte den til meg:)

    SvarSlett
  3. Ser du også har fått utfordringen, og jeg som tenkte å gi den videre til deg. Gøy å lese hva du har skrevet;=)

    Jeg tok utfordringen nylig jeg.

    Ha en fin dag til deg og pusene dine;=)

    Bloggklem Catzy

    SvarSlett
  4. tuuusen takk for bloggaward:D

    SvarSlett
  5. Oi, tusen takk !
    Den skal jeg faa inn i bloggen min naar jeg kommer hjem. Er travel valpepasser om dagen, og koser meg med det :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.