søndag 20. februar 2011

Tiotusen röda rosor

Tiotusen röda rosor vill jag sänka dej,
tiotusen röda rosor i ett fång.
Du ska ta dem som ett
sommarminne i från mej,
tiotusen röda rosor och min sång.

 

Jeg har fått roser av min kjære, og det vet vi damer (les: Molly og jeg) å sette pris på  blafre.   

Liker egentlig ikke Vikingarna (og lignende musikk), men syntes det passet til blomsterinnlegget…hehe. Det var den sangen som kom i hodet mitt da jeg skulle skrive ihvertfall bonk

Molly01AwcAX1XhO0YAAAACAAAAAAAAAAA_

7 kommentarer:

  1. Det var nydelige pusebilder det! Likte veldig godt hvordan de var redigert ogsaa!

    Saa heldige du og Molly er :)

    SvarSlett
  2. Så heldig du og Molly er;=) Jeg tror Molly har et viktig budskap til oss gjennom bildene dine, og det er at vi må ta oss tid til å stoppe opp i hverdagen, og lukte på deilige roser;=)

    Du må ha en fin søndags kveld, Gro;=)

    Bloggklem Catzy

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig at du fikk roser da!:) Ingenting er som å få roser fra sin kjære!:) Jeg skjønner godt at Molly ville kvalitetssikre at det var ekte vare!:)

    Husker en gang jeg. Det var på bryllupsdagen til mannen min og meg. Han kom hjem med 10 røde roser, og hva skjer? Aros hoppet opp, snudde baken sin til blomstene og sprayet. Tenkte og sa nokså høyt: "Neeeeeei!"

    Kjempefine bilder av Molly!:)

    Ønsker deg en kjempefin mandag, og fin uke!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig at du fikk roser da!:) Ingenting er som å få roser fra sin kjære!:) Jeg skjønner godt at Molly ville kvalitetssikre at det var ekte vare!:)

    Husker en gang jeg. Det var på bryllupsdagen til mannen min og meg. Han kom hjem med 10 røde roser, og hva skjer? Aros hoppet opp, snudde baken sin til blomstene og sprayet. Tenkte og sa nokså høyt: "Neeeeeei!"

    Kjempefine bilder av Molly!:)

    Ønsker deg en kjempefin mandag, og fin uke!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  5. Carina: Tusen takk Carina :)
    Det er faktisk første gang jeg har prøvd å redigere (brukte picknik). Litt artig faktisk.
    Har sett noen flotte rammer rundt om på diverse blogger, men har ikke anelse på hvordan de får det til. Liker dine rammer veldig godt også. Og den bildeserien med Chloe og bamsen som du har redigert synes jeg er kjempebra.

    SvarSlett
  6. Catzy: Ja, vi var heldige :) Gubben syntes det var lenge siden "vi" hadde fått blomster...hihi.

    Ønsker deg en fin mandag :)
    Bloggklem Gro

    SvarSlett
  7. Hakrilas: Hehe...kanskje det var kvalitetssikring Molly holdt på med ja ;)

    Måtte le av episoden med Aros...haha. Sikkert ikke så artig den gangen da ;)

    Ha en kjempefin mandag og uke du også :)
    Bloggklem Gro

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.