mandag 14. februar 2011

Kjærlighetens dag

 

ADJ_JanMuse_ScatteredHearts_sh

Vi feirer egentlig ikke valentine dagen, men gjorde et lite unntak i dag.  Gubben “maser” om at vi måtte begynne å skjerpe oss med maten, så da måtte jeg påpeke at det var valentine i dag!!

heartHva gjør man ikke for en ekstra dag med snacks og godmat….kremt.

Så i kveld skal jeg lage hjemmelaget pizza, en av yndlingsrettene mine, og prøve å blokkere ut morgendagen i tankene…hehe.

Vi har igjen litt kake fra helga også (jeg hadde bursdag + morsdag), og det kan vi jo ikke kaste. Ungene hadde bakt hver sin kake til meg air_kiss, pluss at vi hadde en kjøpekake som bare jeg likte. Må vel holde meg unna vekta en stund framover no … rodme.

Vil du bli elsket, vær elskelig.  (Ovid)

Image4

Rosa hjerter laget av Anne deJong.

6 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med bursdagen din i går!:) Håper du hadde en kjempefin bursdag!:) Kjempekoselige bilder!:)

    Min kjære mann og jeg feirer heller ikke valentines day. Vi feirer i stedet bryllupsdagen vår. Da gir vi hverandre en oppmerksomhet og lager en kjempegod middag!:) Bryllupsdagen betyr mye mer for oss en valentines day. I tillegg er det kjempeviktig å vise at man elsker sin/sine kjære 365 dager ellers i året!:)

    I helgen har jeg lagt på sofaen, fordi jeg ble operert i venstre albuen på fredag! Jeg har hatt operasjonssmerter, men det mye bedre i dag!

    I kveld skal jeg ha styremøte hjemme hos med for katteklubben. Vi nærmer oss Trønderkatten sin utstilling 16.04 - 17.04.2011 i Autronicahallen. Der skal forresten FOD ha stands! Det har de hvert eneste år!

    Ønsker deg en kjempefin mandag, og fin uke!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  2. Ja man Man får gjøre ut av dagen det man vil! For meg betyr ikke valentinesdagen noe spesielt, annet enn en unskyldning til å ta fjollete av bikkjetrolla, eller kattene, med flyffy hjerter og rosa bamser.

    Happy valentines likevel, og kose deg med pizzaen! Høres veldig godt ut!

    Klart du kan linke til bloggen min, det synes jeg er utrolig gøy! Driver og lager en liste selv som jeg kommer til å legge ut på bloggen snart.Da vil jeg også gjerne legge til din også

    SvarSlett
  3. Jeg syns V-dag er en fin påminnelse om at man kan gi en hilsen til noen man er glad i. Det er lett å si at man kan gjøre dette 365 dager i året, men hvor mange gjør egentlig det?

    Det å ta av med dyre gaver o.l. er unødvendig, men en hilsen er alltid koselig:)

    SvarSlett
  4. Hakrilas: Tusen takk :) Hadde en koselig bursdag ja. Vi var på Rica Nidelven og spiste.

    Vi er vel for "gammel" til å feire valentines day...hehe. Var ikke snakk om denne dagen da vi var ung.
    Bryllupsdagen er viktig å feire ja :) Koselig å gjøre noe ut av den dagen. Vi bruker å feire forlovelsesdagen vår vi siden vi ikke er gift.

    Bra du føler deg bedre etter operasjonen :) Får håpe den blir ordentlig bra nå.

    Kanskje jeg skal ta meg en tur for å se på katteutstillingen jeg også. Skal ihvertfall notere datoen i kalenderen.

    Ønsker deg en fin kveld :)
    Bloggklem Gro

    SvarSlett
  5. Carina: Synes de "fjollete valentine-bildene" var knallbra :) De var jo sååå søte med bamser og hjerter. Fikk lyst til å prøve jeg også...hehe.

    Koste oss bra meg kakerester og pizza i går ja. Kjekt med en
    "unnskyldning" for å kunne kose seg litt ekstra...hehe.

    Bare koselig ut du legger ut min også. Synes du har en flott blogg som jeg skal stikke innom igjen :)

    SvarSlett
  6. Mari: Ja, du har rett i at man gir for sjelden en hilsen til de man er glad i, så valentines day er en fin påminnelse på det.
    Da jeg var yngre var det aldri snakk om denne dagen, så til oss
    (meg og Kjell) blir det litt unaturlig å feire den. Men jeg synes det er en koselig dag. Ihvertfall kjekt å kunne bruke dagen som unnskyldning til gubben om en vil kose seg litt ekstra...hihi.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.