onsdag 26. januar 2011

Sov godt

Har fulgt med litt på en del hetsing/mobbing på blogg.no i noen dager nå, og fortalt de her hjemme at jeg leser om mobbingen. Fordi det har blitt noen ekstremt sene kvelder på meg i det siste (ikke pga. mobbingen), så jeg er veldig trøtt om morran. Og når jeg er trøtt blir jeg veldig “forvirret”. Derfor fant sambo på at han skulle terge meg i dag. Husker ikke hva han sa, bare at i mitt hode fikk jeg det til at mobbingen hadde kommet til min blogg…hehe. Må innrømme at jeg ble litt sur på han da jeg våknet til ordentlig, for jeg fikk jo et lite støkk i meg.

Dårlig gjort å terge meg når jeg sover ja fy 

Her får ihvertfall Molly skjønnhetssøvnen sin i fred…

….nesten…………må jo knipse et bilde av henne danightf

CIMG6132

10 kommentarer:

  1. Jeg er dypt sjokkert og sint at de kan sitte der og komme med personhets når en person f.eks sier seg uenig. Det har da vel aldri vært mobbing å være uenig? Da har mobbing fått en ny definisjon.

    Jeg er glad for at vi slipper disse bråkmakerne her inne på blogspot! Da har vi mulighet til å sette innstillingene på bloggene våre slik at alle som kommenterer må ha en googlekonto!

    Flaut å vite at disse damene der mobbingen pågikk er mellom 40 - 50 år! Skammelig!

    Se han den som vet å kose seg da!:) Koseposen er kommet til sin rett ser jeg!:)

    Ønsker deg en kjempeifn torsdag!:)

    Bloggklem Toril

    SvarSlett
  2. Må innrømme at jeg er sjokkert over oppførselen til voksne folk ja. Det har ihvertfall vært "underholdene" å følge med, men tror jeg holder meg langt unna diskusjoner om dette ;)
    Veldig glad for at jeg ikke er involvert ja :)

    Ha en kjempefin torsdag du også :)
    Bloggklem Gro

    SvarSlett
  3. Dette bare fortsetter og fortsetter. Hadde bloggeier vært voksen nok, hadde hun sluttet å skrive innlegg om at slaget er vunnet. Da vil hennes tilhengere kommentere, andre vil igjen kommentre, og debatten sklir ut. Det er ikke måte på hva de finner på å kalle folk, og det er en æreskrenkelse å kalle andre for psyksik syke som flere av tilhengerne hennes gjør på bloggen hennes!

    Det å kalle andre for psykisk ustabil uten å ha grunnlag for vet jeg er anmledlelsesgrunnlag, og jeg synes de som har fått slengt slike kommentarer etter seg burde gå til politiet.

    Slike bråkmakere har vi ikke her på blogspot, for her kan vi bloggere diskutere på en voksen måte.

    Nydelig bilde av katten din i koseposen sin.

    Ha en fin søndag.

    Bloggklem fra Catzy

    SvarSlett
  4. Ja, det er trist dette som skjer på bloggen og enig med deg at debatten sklir ut hele tiden med at folk skal kommentere kommentarene. Det tar jo aldri slutt.
    Men jeg er uenig med anmeldelse da. Synes politiet har andre viktigere ting å ta seg av enn en bloggkrangel.

    Ha en fin søndag du også :)
    Bloggklem Gro

    SvarSlett
  5. Blir du aldri lei av å rakke ned på andre du Toril. Hva med alle mailer du har forfalsket for å sette andre i et dårlig lys.

    Gro du blir kraftig ført bak lyset. Om hun er så veldig oppklarende mot alle andre så kan hun jo forsøke og oppklare dette og? Her ser du et klart bevis på hvordan denne ynkelige personen holder på.

    Dette er hva VG moderator postet ut på blogg. Ta en prat med han om du ikke tror det du leser.





    Jeg må le!:) Fikk denne mailen fra moderator på vg-blogg i går:

    Fra: Moderator [mailto:xxx@vg.no]
    Sendt: 16. mars 2010 16:18
    Til: ....@mail.no
    Kopi: blogg
    Emne: Bloggen din på VGB

    Hei Toril

    Jeg jobber med VG Blogg og har fått en bekymringsmelding om mobbe-innlegget ditt fra i dag. Jeg har lest det, og også bloggen du viser til på blogg.no. Det var sjokkerende lesning den bloggen jeg leste. Slik jeg ser det har du anonymisert alle navn veldig godt så jeg lar innlegget stå. Jeg synes innlegget ditt for øvrig var veldig fint og saklig skrevet av deg.

    Vet du om hun du viser til er her på VGB? I så tilfelle ønsker jeg å vite det, for slike bloggere ønsker vi ikke her på vgb.

    http://fritidsbloggenmin.vgb.no/2010/03/16/min-historie-om-hvordan-jeg-og-noen-av-mine-bloggvenner-er-blitt-mobbet-trakasert-og-sjikanert-av-en-godt-voksen-blogger/
    _________________________________

    Det er jo lov å prøve seg. Hun skal f... ikke prøve seg å si at det er straffbart å legge ut denne mailen, for dette er direkte kopi fra mailen jeg fikk selv! Jeg har lov til å legge ut akkurat de mailene jeg selv vil, fordi de er mine egne!

    VG Moderator Skriver: http://ris44.blogspot.com/2010/03/vr-med-stoppe-mobbingen.html

    MDA sa...
    Hei Corvelorven

    Når du gjengir e-poster må du passe på at den er gjengitt helt ordrett. Her har du omskrevet halvparten av teksten min, det er ikke jeg som mener det er sjokkerende lesning. Dette er hva jeg sendte deg den 16. mars kl. 16:18:

    --

    Hei Toril

    Jeg jobber med VG Blogg og har fått en bekymringsmelding om mobbe-innlegget ditt fra i dag. Jeg har lest det, og også bloggen du viser til på blogg.no. Slik jeg ser det har du anonymisert alle navn rimelig godt så jeg vil la innlegget stå, men jeg håper du forsøker å ikke la dette bli en stor krangel. Vet du om hun du viser til er her på VGB?

    http://fritidsbloggenmin.vgb.no/2010/03/16/min-historie-om-hvordan-jeg-og-noen-av-mine-bloggvenner-er-blitt-mobbet-trakasert-og-sjikanert-av-en-godt-voksen-blogger/



    mvh
    Magne D. Antonsen
    VG Nett

    --

    Hvis du fortsetter å forfalske e-poster på denne måten blir du kastet ut av VGB. Hvis du lar denne krangele fortsette på VGB blir du også kastet ut. Moderatorteamet er informert om hva som foregår.

    Du skal få en e-post om dette også.

    mvh
    Magne D. Antonsen

    SvarSlett
  6. Neste falske innlegg kommer her: denne er fra grynet der Toril glemte seg og skrev under med sitt navn:


    Grynet sa...
    Elger er elegante dyr altså. Bra dette ikke var en elgku med elgkalv. De kan være skumle å ha med å gjøre. Fine bilder av elgene du har tatt. Morsomt at du fikk tatt bilder av dem så nært da.

    Det er en del elger her vi bor. Jeg har sett dem i hagen min. Kjenner jeg har respekt for dem.

    Koselig med bryllup da:) Lengst nord jeg har vært er Trondheim.

    I sommer skal vi reise to uker til Danmark sammen med foreldrene mine:) Vi har leid oss et hus der ned i to uker. Jeg elsker Danmark som ferieland. Selvfølgelig skal vi på tivoli og i dyreparken når vi er der.

    Hos oss har vi bra vær:) Jeg har kost meg ute i hagen i hele dag.

    Ønsker deg en fin helg.

    Stor bloggklem fra Toril

    Merkelig at denne Toril sier andre tar fram gammel guffe.. lurer du aldri på hvorfor hun stadig selv nevner det samme år etter år?

    Du virker som en oppegående person, så jeg kan ikke skjønne at du lar deg rive med i denne ondskapsfulle bobla til Toril. Om ikke Toril slutter nå så vil disse tingene her bli posta ut på alle bloggene sånn at alle kan se hvor sjofel hun er..

    SvarSlett
  7. Nei, og nei! Nå har de kommet hit til deg også for å ødelegge. Kan du kontakte meg på mail: mnmarinilsen@gmail.com

    Til orientering til Gro:

    Kommentaren fra Grynet står i riktige form slik den ALLTID har stått på bloggen til Abyhakrilas.

    Abyhakrilas har hatt bloggsperre på bloggen sin, og det går ikke an å kopiere rett fra bloggen hennes.

    Den kommentaren har DERE selv skrevet rett av fra Abyhakrilas sin blogg, og det verste var at noen av dere hadde FORFALSKET den med Toril sin signatur!

    På denne linken står kommentaren fra Grynet slik den ALLTID har stått:
    http://abyhakrilas.blogspot.com/2010/06/hils-pa-vare-naboer-elg-og-elgesen-som.html#comments

    Toril har ALDRI hatt en blogg som heter for Corvelorven på blogspot. Den bloggen ble merkelig nok PLUTSELIG borte da vi var flere rasekattvenniner som blogger her inne som skrev kommentarer om at bildene liknet kattene til Toril.

    Det neste er at en moderator på et offentlig nettsted ALDRI i livet ville finne på å sende en mail som omhandler andre bloggere!

    I så fall har han brutt noe som kalles for TAUSHETSPLIKTEN sin, og det er en MEGET alvorlig overtredelse for en ansatt på et offentlig nettsted!

    Den kommentaren hvor moderator sier at han IKKE ser noe galt i innlegget om mobbing og trakassering stemmer, men den kommentaren lå sogså om en kommentar sammen med de ANDRE kommentarene hun hadde fått fra sine blogglesere. Dvs noen av dere har KOPIERT og STJÅLET kommentaren rett fra Toril sin blogg (nok et brudd på Åndsverkloven).

    Jeg er utdannet advokat, og VET hva jeg prater om! Det vil ikke denne gjengen til Inger J og co tro på).

    Abyhakrilas skrev akkurat det samme innlegget på bloggen sin her på blogspot:
    http://abyhakrilas.blogspot.com/2010/03/over-ett-ar-med-mobbing-trakasering-og.html

    Dette aksepterer jeg ikke lengre! Nå har denne kvaretten fått meg sint!

    I morgen den dag kommer jeg PERSONLIG til å kontakte moderator på vg-blogg for å fortelle ham at hans kommentar som han PERSONLIG har skrevet til en tidligere blogger er blitt kopiert/stjålet DIREKTE fra bloggerens kommentarfelt.

    Kommentaren er blitt omgjort i et forsøk på å få den til å likne på en mail, for så å sende den rundt til andre bloggere. Ikke bra!

    Catzy

    SvarSlett
  8. Nei, og nei! Nå har de kommet hit til deg også for å ødelegge. Kan du kontakte meg på mail: mnmarinilsen@gmail.com

    Til orientering til Gro:

    Kommentaren fra Grynet står i riktige form slik den ALLTID har stått på bloggen til Abyhakrilas.

    Abyhakrilas har hatt bloggsperre på bloggen sin, og det går ikke an å kopiere rett fra bloggen hennes.

    Den kommentaren har DERE selv skrevet rett av fra Abyhakrilas sin blogg, og det verste var at noen av dere hadde FORFALSKET den med Toril sin signatur!

    På denne linken står kommentaren fra Grynet slik den ALLTID har stått:
    http://abyhakrilas.blogspot.com/2010/06/hils-pa-vare-naboer-elg-og-elgesen-som.html#comments

    Toril har ALDRI hatt en blogg som heter for Corvelorven på blogspot. Den bloggen ble merkelig nok PLUTSELIG borte da vi var flere rasekattvenniner som blogger her inne som skrev kommentarer om at bildene liknet kattene til Toril.

    Det neste er at en moderator på et offentlig nettsted ALDRI i livet ville finne på å sende en mail som omhandler andre bloggere!

    I så fall har han brutt noe som kalles for TAUSHETSPLIKTEN sin, og det er en MEGET alvorlig overtredelse for en ansatt på et offentlig nettsted!

    Den kommentaren hvor moderator sier at han IKKE ser noe galt i innlegget om mobbing og trakassering stemmer, men den kommentaren lå sogså om en kommentar sammen med de ANDRE kommentarene hun hadde fått fra sine blogglesere. Dvs noen av dere har KOPIERT og STJÅLET kommentaren rett fra Toril sin blogg (nok et brudd på Åndsverkloven).

    Jeg er utdannet advokat, og VET hva jeg prater om! Det vil ikke denne gjengen til Inger J og co tro på).

    Abyhakrilas skrev akkurat det samme innlegget på bloggen sin her på blogspot:
    http://abyhakrilas.blogspot.com/2010/03/over-ett-ar-med-mobbing-trakasering-og.html

    Dette aksepterer jeg ikke lengre! Nå har denne kvaretten fått meg sint!

    I morgen den dag kommer jeg PERSONLIG til å kontakte moderator på vg-blogg for å fortelle ham at hans kommentar som han PERSONLIG har skrevet til en tidligere blogger er blitt kopiert/stjålet DIREKTE fra bloggerens kommentarfelt.

    Kommentaren er blitt omgjort i et forsøk på å få den til å likne på en mail, for så å sende den rundt til andre bloggere. Ikke bra!

    Catzy

    SvarSlett
  9. Til Anonym: anonyme henvendelser som dette tar jeg ikke seriøst. Beklager.

    SvarSlett
  10. Nei det skjønner jeg godt Gro. Men lurer du aldri på hvorfor denne Toril alltid fremstår som et offer i denne sammenhengen? men selv henger hun ut alle andre år etter år med samme greiene? Om det virkelig var sånn at hun var offeret i disse sakene, hvorfor er det kun disse bertene catzy,grynet,ofmariel,irenesola som støtter henne med laaaange kommentarer i flere deler.. rare greier gitt. + at alle skriver i samme form med samme skrivefeil.


    Catzy. hahaha!!!! kunne ikke brydd meg mindre, at du er advokat ja det skal du få meg til og tro, etter mine tolkninger av deg er du visst flere ting inni hodet ditt.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.