onsdag 19. januar 2011

Kosepose

Kom over disse koseposene (Fleeceposer fòret med teddybjørnstoff ) på nettet, og fikk veldig lyst på en sånn.
http://www.b-doggie.com/koseposer.html

Her er noen bilder fra nettsiden hennes (http://www.b-doggie.com/bilder.html):

1219521907_resized

1260956325_resized

1260956329_resized

1260956324_resized
Hehe…var ikke grisen søt Smilefjes som blunker   

Her er posen jeg kjøpte i høst
CIMG5654

Men det var nok jeg som falt mest for posen…hehe…for kattene har ikke hatt den store interessen for den. Hadde de vært vant til å ligge inni noe fra de var små, hadde det nok vært annerledes. Men det hender Molly går å legger seg oppå den da. Om jeg hadde vært liten nok, hadde jeg campert inni den. Den ser jo så deilig ut…hihi.

Her er noen bilder med koseposen i bruk
CIMG5622

CIMG5626

CIMG5620

CIMG5629

CIMG5612

video


Kan også brukes som leke Smilefjes som blunker


video


Veldig mye fint på siden hennes. (Det er jo i hovedsak en hundeside, men...)
http://www.b-doggie.com/index.html

5 kommentarer:

  1. Kjemepfin kosepose, og det ser ut som om de koser seg i posen!:) Det er sikkert varmt og godt vil jeg tro.

    Ikke minst kjempefine bilder, Gro!:)

    Ønsker deg en kjempefin onsdags ettermiddag!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  2. Ikke rart disse kalles koseposer slik dine kjære firbente koser seg;=) Jeg har sett at de har solg noe liknende på katteutstillinger på forskjellige stander.

    I dag er jeg hjemme, for sønnen vår er syk. Han har ørebetennelse, og dag var vi til fastlegen med ham.

    Du får ha en fin torsdag videre.

    Bloggklem Catzy

    SvarSlett
  3. Hakrilas: Ja, den er god å ligge oppå ihvertfall :)

    Catzy: Har også sett i ettertid at en får kjøpt dem flere plasser.
    Trist med sønnen din da. God bedring ihvertfall :)

    Ønsker dere begge en fin torsdagskveld videre :)
    Bloggklem Gro

    SvarSlett
  4. Så koselig med hyggelig tilbakemelding..og de er utrolig gode å ha beina i om man fryser om ikke dyra har de i bruk ;)

    SvarSlett
  5. Hehe...takk for tips Ingrid :)
    Kanskje er jeg heldig og får en katt med på kjøpet også da som kommer for å ligge i fotenden ;)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.