mandag 27. desember 2010

Hjemme igjen

Vi har vært borte i jula, så spesielt Molly ble glad da vi kom hjem igjen i går kveld.

CIMG5883

Stakkars Molly hadde gjemt seg hver gang kattepasseren var innom, mens Gilbert var så kosen at passeren nesten ikke kom fra han…hehe. Trist å være borte fra henne når hun er så sky.

I morres lå begge kattene i fotenden da vi våknet, koselig, da de til vanlig ikke vil ligge i senga samtidig…hihi… Tydeligvis veldig glad for at vi var hjemme igjen :)

smileluva

2 kommentarer:

  1. Vel overstått juleferie!:) Håper dere har hatt en kjempefin jul? Det har vi!:) Vi har kost oss kjempemasse de dagene vi var borte, og hadde en kjempekoselig julaften, 1.juledag og 2.juledag. Husverten vår så til kattene våre mens vi var borte, og kattene hadde vært kjempekosete mot ham!:) Kattene våre fikk også julegave fra husvertene våre og familien!:)

    Gjett om det var en kjempeglad kvintett da som var overlykkelige da vi kom hjem? De satt innenfor døren slik de alltid pleier og ventet da de hørte vi kom hjem.

    Ja, jeg kjenner jeg lengter kjempemasse etter kattene når vi er borte, men jeg trøster meg med at husverten vår går inn flere ganger bare for å kose med dem!:)

    Ønsker deg en kjempefin romjul!:)

    Juleklem fra Toril

    SvarSlett
  2. Ja, vi har hatt en koselig jul.
    Kan tenke meg at kattene ble glade da dere kom hjem ja. Og så koselig husvert dere har :)

    Ønsker deg også en kjempefin romjul :)
    Bloggklem Gro

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.