lørdag 11. desember 2010

Bloggutfordring dag 10

Da er det siste innlegg i bloggutfordringen.
Puhhh… Jeg har ihvertfall gjort det, selv om det kanskje ble mye fjas-svar…hehe. Synes faktisk noen var litt "vanskelig". Ihvertfall å finne 10 svar på enkelte :)

Jeg må takke min bloggvenn Toril for utfordringen :)  
Bloggen hennes finner du her: http://abyhakrilas.blogspot.com/

I dag, 10 siste ord:

1.  Lev i nuet.

2.  Vær deg selv. Alle er unike.
“Den dagen vi fødes er vi originale, men litt etter litt skjer så dette fatale: Vi bøyes og formes. Vi kuttes og kappes, og ned i A4-former vi stappes.”

3.  Gi et lite smil til folk du ikke kjenner. Skal ikke så mye til for å gjøre dagen koselig.

4.  Ikke tenk begrensniger. Setter du deg et mål, klarer du det.

5.  Vis nestekjærlighet.

6.  Ikke heng deg opp i bagateller.

7.  Pene manerer skader ingen.

8.  Ha forståelse for folk.

9.  Det finnes mye mellom himmel og jord.

10.  Husk det er i motbakke det går oppover.  
"Livet går ikke forbi uten at fjeset får seg en bulk her og der."   - Louis Ferdinand Celine -



Nå sitter jeg og venter på at reprisen av x-faktor skal begynne. Fikk ikke sett det i går da vår datter hadde 18-årsdag, og vi "gamlinger" måtte holde oss unna...hehe. Er spent på hvem som vinner i kveld. Gleder meg. Liker både Hans og Atle.
Har kommet litt snø i løpet av natta her, koselig, så i kveld skal jeg tenne masse lys, spise masse rester av kaker og godt, og taco til middag (det ble laget alt for mye i går, så da blir det reste mat idag).


God lørdag til alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.