mandag 15. november 2010

Bloggutfordring

Har fått en bloggutfordring fra http://abyhakrilas.blogspot.com/. Er ikke så “flink” til sånne ting, men jeg får prøve meg likevel.

Utfordringen går ut på å skrive 10 ting. En hver dag.

DAG 1.   10 ting om meg selv:

1.  Jeg er 37 år

2.  Trønder

3.  B-menneske. Elsker å sove leeeenge, med Molly i fotenden.

4.  Snill

5.  Tobarnsmor (To døtre på 15 og snart 18 år)

6.  Samboer i snart 19 år.

7.  Har vanskelig for å si nei

8.  Prøver å gå ned i vekt. (sett bort i fra at min eldste datter nettopp kom med havreboller som de skal selge gjennom skolen da, som jeg bare måtte smake på. Fyyyy…….fristelser hele tiden…hehe)

9.  Hjemmekjær og trives best i treningsbukse.

10.  Sitter med data’n i fanget nesten hele tiden Smilefjes som blunker

1 kommentar:

  1. Kjempefine egenskaper du har!:) Det blir kjempespennende å følge med videre!:)

    Ønsker deg en kjempefin kveld videre, og god natt!:)

    Klem Toril

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.