mandag 22. november 2010

Bloggutfordring dag 6

Ny dag med nye 10 ting.

Bloggutfordringen har jeg fått av http://abyhakrilas.blogspot.com/

I dag, 10 gjenstander jeg ikke kan være foruten:

1)  Data + harddisken

2)  Data + harddisken

3)  Data + harddisken  (Ja, jeg innrømmer det. Jeg er dataholiker…hehe.)

4)  TV er det mye selskap i selv om jeg ikke alltid ser på.

5)  Bil er kjekt å ha. 

6) Oppvaskmaskin, vaskemaskin, kjøleskap o.l.

7) Å ha rennende friskt vann i springen

8) Varmeteppet mitt

9) Godstolen

10) Nå i kulden har jeg ikke villet vært foruten kleberstensovnen vår.

1 kommentar:

  1. Det er mye vi omgir oss med i dagliglivet som vi er avhenige av. Noe tenker vi ikke over en gang, men tar det som en selvfølge!:)

    Ønsker deg en kjempefin fredag, og god helg!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.