lørdag 20. november 2010

Bloggutfordring dag 5

Det ble i det seneste laget i dag, men pytt pytt… Klokken er jo bare 23.30!!   

Utfordringen har jeg fått av http://abyhakrilas.blogspot.com/

I dag, 10 ting jeg ønsker:

1.  Lottogevinst

2.  Hushjelp

3.  Kokk som lager middag til oss hver dag

4.  Å kunne spise hva jeg måtte ønske uten å legge på meg Smilefjes som blunker

5.  Hund

6.  Speilrefleks

7. Gå ned i vekt

8. God helse til alle mine (pluss alle andre også da)

9. Et småbruk med masse dyr

10.  Og selvfølgelig FRED I VERDEN.

 

Det blir kanskje myyye overfladiske ting alle dagene, men…det får så være.

1 kommentar:

  1. Dette var kjempefine ønsker!:) Kjempemorsomt å følge med på bloggutfordringen din!:) Ønsker deg en kjempefin søndagskveld!:)

    Stor bloggklem fra Toril

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.