fredag 19. november 2010

Bloggutfordring dag 4

Ooops…glemte visst utfordringen i går som jeg har fått av http://abyhakrilas.blogspot.com/.

Hjelper en tante av meg med å lage slektshefte, så tankene mine var en annen plass i går. Er veldig dårlig på Word, så det blir en del feiling og prøving som tar litt tid. Vel, vel…here we go!!

I dag, 10 ting jeg vil si til en person/personer:

Denne var litt vanskelig, før jeg kom på at jeg kunne jo si noen småting til min kjære :)

1) Jeg elsker deg 049049

2) Jeg er veldig heldig for at du er “min”

3) Du er der ALLTID for meg og ungene

4) Du setter stor pris på familien din (inkludert kattene som du nesten ikke kan dra på ferie fra…hehe)

5) Du er litt rotete da Smilefjes som blunker

6) Du er utrolig flink i det du gjør

7) Du er min beste venn

8) Du er snill og gavmild

9) Du er nesten aldri i dårlig humør (sikkert en veldig sjelden egenskap)

10) Forresten….gidder du å ta ut oppvaskmaskina??…..

2 kommentarer:

  1. Det er bare så kjempegøy å lese det du skriver i utfordringen din!:) Ønsker deg en kjempeifn fredag, og en god helg!:)

    Stor bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  2. Takk for det Toril ;)
    Ønsker deg også en kjempefin fredag og en god helg :)

    Bloggklem fra Gro

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.