onsdag 17. november 2010

Bloggutfordring dag 3

Ny dag og ny utfordring.

Utfordringen har jeg fått av http://abyhakrilas.blogspot.com/ og går ut på å skrive 10 ting hver dag i 10 dager.

I dag, 10 ting jeg hater:

1.  Husarbeid

2.  Å lage mat

3.  Sykdom

4.  Stress og mas

5.  Krangling

6.  Folk som skal bry seg med alt mulig + baksnakking

7.  At kattene kommer inn med mus

8.  Slanking (jeg prøver å gå ned i vekt for tiden.)

9.  Slaps på vinteren, og glatte veier

10.  All elendighet som skjer hele tiden

2 kommentarer:

  1. Kjempebra punkter du har skrevet. Støtter deg i dette med mus. Det er noen av de verste dyrene jeg ser, og jeg grøsser bare jeg ser en mus. Vet ikke hvem som er mest redd, musa eller meg!:)

    Ønsker deg en kjempefin onsdags kveld!:)

    SvarSlett
  2. Jeg må vel takke deg for utfordringen :)
    Du har fått meg til å gruble...hehe;)

    Ønsker deg en god helg :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.