onsdag 15. september 2010

E-post sender…

2010-06-16-6970e90

http://icanhascheezburger.com/2010/09/03/funny-pictures-comic-cat-sender/

Et velkjent problem kanskje… humre

Gilbert

Gilbert har alltid elsket data’n min, og prøver alltid å lure seg oppå, enda han vet det ikke er lov. Litt bortskjemt er han, for han får lov til å ligge der noen ganger…hehe…han koser seg jo sånn…

Det hender jeg ligger på sofa’n med data’n foran meg, og når Gilbert kommer prøver han kjapt å dumpe seg oppå data’n, før jeg får sagt nei. Hvis ikke det går prøver han å rulle seg oppå etterpå!! Sniken :) Det hender han er som en “trassig unge” også; når han ikke får ligge på data’n legger han labben oppå istedet…hehe.

- 069CIMG2614_ 037

Molly derimot har alltid vært “veloppdragen”!!   Hun går alltid rundt ting istedet for å gå oppå og over. Hun har aldri prøvd å legge seg på data’n heller.  Slik var hun da vi fikk henne :)   Snedig hvor ulik katter kan være.

1 kommentar:

  1. Datanerden hacker seg nok inn på data'n din for å sjekke ut musebilder tenker jeg... :D
    Hi, hi!!!

    Hilsen søster

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.