fredag 16. juli 2010

Et museliv spart

Molly var på vei inn med ei mus her en dag, men da hun fikk øye på Gilbert skulle hun passe på byttet sitt og forsvant derfor raskt ut igjen.

Jeg fant fort kameraet og fulgte etter ut...




















Før skulle hun alltid stikke av og gjemme byttet for oss (inne i huset), noe hun heldigvis har sluttet med.
Nå elsker hun å få skryt :)

video

Syntes faktisk litt synd på musa, så med store protester fra Molly tok jeg med henne inn og lukket døra og vinduer, slik at musa kunne stikke av.
Det ble en del tramping att og fram med mjauing før jeg kunne slippe henne ut igjen.

2 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg hadde hylt hvis noen av kattene mine hadde gjort dette her. Huff a meg. Jeg har skrekk for slike småkryp!

    Kjempemorsomt at du fikk tatt bilde av Gilbert da!:)

    SvarSlett
  2. Ja, du er heldig som slipper dette "problemet" ja :)

    Denne gangen slapp vi heldigvis å få den inn ihvertfall. Har aldri studert mus så nært før...hehe. Faktisk litt interessant!!
    Virket som om musa slo med framlabbene mot Molly...hvis jeg ikke tar feil da...hehe.
    Fikk litt medfølelse for den enda jeg hater mus!! Så da fikk hun ikke leke mer med den...

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.