onsdag 9. juni 2010

Endelig finvær

I dag da jeg endelig fikk sitte ute og nyte sol og varme måtte jeg høre på museskrik…      

lalala

Molly hadde nemlig en laaang “lekestund” under verandaen med en “stakkars” mus. 

Hadde en liten mistanke på hva hva slags lyd det var, men ikke hvor den kom fra til å begynne med. Etter litt leting (trodde lyden kunne komme innenfra) la jeg med ned for å se under verandaen, og der fikk jeg øye på Molly. Da skjønte jeg hva som var på gang.  Tror ikke hun ble så glad for at jeg fant henne…hehe…for hun skal nemlig gjemme byttet for oss og hun nekter også å komme når vi roper på henne. Hva som skjedde med musa etterpå har jeg ikke anelse på, bare glad hun ikke kom inn med den :P

Og etter masse “lek” må en ha en pause for å hvile og vaske seg litt. Og en ekte “prinsesse” må selvfølgelig ha egen stol på verandaen ;P

CIMG5230CIMG5233CIMG5237

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.