søndag 16. august 2009

Dobbeltgjenger

Gilbert har en look-alike i nabolaget. Vanskelig å se forskjell på dem noen ganger faktisk.

En stund tilbake var Molly litt rar på stua og kikket mot et hjørne. Jeg var småstresset, tok en kjapp titt og sa til henne; “det er jo bare Gilbert jo”, og så gikk jeg. Molly var fortsatt rar, og da Kjell kom fikk han se at det var en annen katt som hadde kommet seg inn. Den var litt forskremt, men jeg fikk løfte den opp, og da Kjell åpnet verandadøra spratt den ut.

catshocked

Her en dag så jeg dem sammen og skyndte meg ut for å ta bilder. Det var natt!! så bildene ble ikke så bra, men…

Gilbert er til høyre på alle bildene.CIMG4235CIMG4245CIMG4247

Vet ikke hvilket kjønn look-aliken har, men tror de er på samme alder. Så den allerede i begynnelsen da Gilbert begynte å være ute, da de begge var kattunger. Tror de trivdes sammen, men det er sjelden vi ser den. Den er veldig sky, kommer vi for nærme springer den.

1 kommentar:

  1. Oi, så gøy! :)
    Litt spesielt, moro du fikk tatt bilder av begge sammen! :D

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.