torsdag 19. februar 2009

Kosestund

Gilbert kommer for sin "2-minutters-dose" kos.
Den eneste personen han skal ligge oppå for å kos av, er meg. Så synd at kosestunden alltid er så kort. Virker som om han koser seg skikkelig, til og med sovner for ei kort stund, men så skvetter han til og går å legger seg en annen plass. Trist, for det er så deilig når han kommer sånn. Da bruker han å gni hodet sitt i ansiktet mitt.
Han er en bestemt og bortskjemt kar, vant til å det som han vil....he, he. Så når han skal ha "kosestunden" sin kommer han med et lite pip, setter seg og ser på meg og forventer at jeg skal legge meg på ryggen med en gang. Da hopper han fornøyd opp :)

1 kommentar:

  1. This is a fabulous lift! I am honored that you liked my page enough to lift it :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.